Pročitajte koji su to razlozi zbog kojih treba da održite sastanak ili događaj onlajn, i koje su njegove pozitivne strane.

Pročitajte koji su to razlozi zbog kojih treba da održite sastanak ili događaj onlajn, i koje su njegove pozitivne strane.
Organizacija događaja je već sama po sebi dovoljno težak posao, a u ovom tekstu saznajte i sve tajne uspešne promocije događaja.
Jedna od najvažnijih stvari kada organizujete konferenciju je da odaberete pravog govornika, koji će oduševiti i zadržati pažnju prisutnima. Bez obzira da li ste u organizovanju događaja porfesionalac ili početnik, ovi saveti će vam koristiti pri izboru najboljeg govornika. Pročitajte ove savete i saznajte kako da napravite pravi izbor. #1 Planirajte unapred Veoma je važno […]
Istraživanja su pokazala da ljudi više uživaju u obroku kad hrana izgleda dobro na tanjiru. U tekstu saznajte kako da vam prezentacija hrane bude još bolja.
Organizacija događaja više nije nimalo lak posao, jer je postalo veoma skupo i teško privući pravu publiku na željeni događaj. Saznajte kako to da učinite.
Biranje audio/video partnera za vašu firmu može biti stresno i naporno. S obzirom na to da znamo da izbor audio/video partnera može da postane veoma komplikovan, pročitajte savete kako da to učinite na pravi način, bez mnogo stresa.
Odličan način da izvučete maksimum iz vašeg događaja, i učinite ga nezaboravnim, jeste da ohrabrite upoznavanje i netvorking posetioca. Evo nekoliko načina.
Stvaranje sadržaja za vaš veb sajt (video klipovi, članci, blogovi) i njihova distribucija preko društvenih mreža je odličan način da povećate svest o vašem biznisu. Dodatna pogodnost jeste što će kvalitetan sadržaj na veb sajtu pomoći kod optimizacije pretraživača i rangiranja na guglu. Ali da biste zaista napravili rezultate, bitno je sledeće: sadržaj ne mora […]
Kod organizacije događaja, ključni pokazatelj uspeha je zadovoljna publika. Evo kako da saznate mišljenje posetioca i kako će to unaprediti vaš događaj. Budimo realni, događaji nisu tu zbog vas – već zbog posetioca. Ako posetioci ne izađu sa događaja pametniji, srećniji, inspirisaniji ili povezaniji pre nego što stu došli, koja je bila poenta? Kao profesionalac […]
Pogledajte koje to tehnike usmena komunikacija poznaje za bolje prenošenje informacija, ne biste li unapredili svoje komunikacione veštine.
Pogledajte korisne tehnike kako napisati efektne SMS poruke za promociju marketinških kampanja, bilo da organizujete događaj, bilo da imate drugu ideju.