laptop sto tablet

Kako da privučete više posetilaca na svoj događaj

Organizacija događaja više nije nimalo lak posao, jer je postalo veoma skupo i teško privući pravu publiku na željeni događaj. Saznajte kako to da učinite, i kako da novac uložite pametno, u ono što je stvarno važno.

Ono što može da stvori, ali i da uništi događaj je neočekivani preokret. Veoma je važno da vodite računa, pre svega, o izlagačima, da oni budu zadovoljni i srećni, kako bi se vratili sledeće godine.

Bez obzira na to šta izlagači žele da postignu svojim izlaganjem, oni od organizatora očekuju da privuku određeni tip publike. Na organizatorima je da sve svoje snage iskoriste na to da dovedu prave ljude na događaj.

Ukoliko želite sami da organizujete događaj, evo nekoliko saveta koji će vam u tome pomoći.

Targetirajte ljude prema dominantnoj lokaciji

Veliki bilbordi su se pokazali kao odlični kada je u pitanju privlačenje ljudi. Izaberite pravu lokaciju na kojoj ćete postaviti bilbord, i veliki deo vašeg posla je urađen.

Pravu lokaciju ćete izabrati tako što ćete je birati prema temi događaja. Ukoliko se na vašem događaju, na primer, radi o šoping molovima, bilbord ćete stvatiti u blizini jednog od njih, pa svako ko prođe kolima pored će ga primetiti.

Pokušajte da postavite bilbord u okolini najposećenijeg i najpopularnijeg šoping mola, jer su vam tako šanse za posetu pravih ljudi još veće.

žena drži prezentaciju

Dođite do onih koji se nalaze u okolini mesta događaja

Kako se približava veliki dan, potrebno je da obavestite one koji se nalaze u okolini mesta događaja o svom događaju. Tako možete povećati broj ljudi na događaju, jer su to ljudi koji mogu veoma lako da dođu do mesta održavanja.

Najlakše ćete uraditi pravo targetiranje ukoliko pronađete puteve kojima se većina kreće kada dolazi do mesta na kom se održava vaš događaj. Na tim putevima postavite bilborde na kojima ćete prikazivati svoje poruke.

Ovo je odlično jer će privući lokalno stanovništvo. Oni će vaš događaj shvatiti kao novi sadržaj koji imaju u svojoj okolini. Ukoliko događaj bude uspešan, steći ćete reputaciju kod lokalaca, pa kada sledeći put dođete, biće vam mnogo lakše, jer oni već misle da će kod vas naći nešto dobro i zanimljivo.

Saznajte i kako Beacon može unaprediti vaš događaj, i učiniti ga značajno boljim i privlačnijim.

Dajte izlagačima verodostojnost

Tokom događaja, izlagači će se boriti da za pažnju na nekoliko načina. Trudiće se da osvoje dobru lokaciju, blizu ulaza, njihovi štandovi će bit upadljivo i lepo dizajnirani, a mnogi će nuditi poklone.

Vi kao organizator možete izlgačima dati priliku da pristupe potencijalnim posetiocima pre samog događaja. Umesto reklamiranja događaja, kao događaja, možete reklamirati brendove.

olovke na stolu

Ukoliko to budete radili, izlagači će vam biti zahvalni, jer ste obezbedili prostor na kome mogu da privuku pažnju na svoj štand. Mnogi ljudi će doći na događaj baš zbog nekog određenog brenda ili izlagača, i tako ćete privući pravu publiku.

Organizatori događaja ovako povećavaju prodaju svojih paketa, a posetioci koji dolaze su kvalitetniji, jer su to tačno oni posetioci koji su trebali da dođu.

Izmerite svoj događaj

Kako bi povećali kvalitet događaja i njegovu učinkovitost potrebno je da izmerite događaj. Uz pomoć tehnologije možete meriti uspešnost vašeg događaja u realnom vremenu. Možete dobiti uvid u to ko su vaši posetioci, i koje marketinške opcije su ih privukle na događaj.

Uz pomoć ovih podataka sledeći put ćete znati kako da privučete prave posetioce, i novac uložite pametno. Na osnovu statistike o porfilu publike, sledeći put lakše možete pozvati sličan profil i proširiti vaš događaj.

Ukoliko ipak mislite da je ovo sve preveliki zalogaj i stres za vas, mi vas potpuno razumemo, i za vas profesionalno organizujemo događaje. Vaše je samo da se opustite, i uživate u razgovoru sa posetiocima i izlagačima, a čitavu organizaciju prepustite nama.

decor