Stvaranje sadržaja za vaš veb sajt (video klipovi, članci, blogovi) i njihova distribucija preko društvenih mreža je odličan način da povećate svest o vašem biznisu.
Dodatna pogodnost jeste što će kvalitetan sadržaj na veb sajtu pomoći kod optimizacije pretraživača i rangiranja na guglu. Ali da biste zaista napravili rezultate, bitno je sledeće: sadržaj ne mora samo da se ističe i odjekne kod publike, već mora da im pruži novu vrednost.
Dobra vest je da postoje razni vidovi sadržaja koji će pojačati vaše onlajn prisustvo i vezu sa publikom:
- Razni saveti i trikovi
- Infografici
- Intervjui
- Podkasti
Ukoliko napravite uspešan sadržaj, ojačaćete brend svoje organizacije, što će svakako uticati na krajnje rezultate.
Ako tražite načine kako napraviti kvalitetan sadržaj, ovo su pet pravila kojih se treba pridržavati.
Budite originalni i pronicljivi
Kako biste mogli da razumete druge, morate prvo da poznajete sebe. Odredite priču koja stoji iza vašeg brenda i uvek se trudite da ostvarite konzistentnost i da pružite perspektivu iz vašeg, jedinstvenog, ugla.
Bitno je da znate ko vam je publika, kog su pola, koliko godina imaju, čime se bave, gde žive, kakvo je njihovo onlajn ponašanje… Kada znate kome se obraćate, moćićete da pronađete najbolji način da se povežete sa njima.
Pre nego što započnete sa kreiranjem sadržaja, utvrdite interesovanja vaše publike, i kako možete da im pružite informaciju koja im je potrebna. Time možete jasno pokazati kako se vaš proizvod diferencija od konkurencije i efikasnije zadovoljava potrebe ljudi.
Napravite sadržaj koji se ističe i pamti
Nezaboravan sadržaj pruža dugoročnu vrednost i može da poveća publiku vaše organizacije. Vaš blog ne bi trebalo da se sastoji od tekstova sa privlačnim naslovom, već bi povremeno trebalo da napišete blog koji će na jednostavan i razumljiv način predstaviti složene koncepte koje muče dosta ljudi.
Na primer: iako postoji veliki broj tekstova koji objašnjava funkcionisanje motora sa unutrašnjim sagorevanjem, video animacija mnogo jednostavnije objašnjava ceo sistem i privlači milione gledalaca.
Zato sada postoji više animacija koje objašnjavaju funkcionisanje motora sa unutrašnjim sagorevanjem, a naredni korak je video u kojem je napravljen prozirni blok motora. Na ovom video je bilo prikazano sagorevanje u realnom vremenu.
Niko se ranije nije setio da uradi tako nešto, a video je pogledalo više miliona ljudi.
Uvek razmišljajte kako možete da bolje predstavite sadržaj svojoj publici.
Stavite lice na svoj brend
Najveći brendovi gotovo uvek imaju lice sa kojim možete da ih povežete. Epl i Stiv Džobs, Majkrosoft i Bil Gejts, Tesla i Elon Mask, Koka Kola i Deda Mraz!
Možda ne možete da punite medijski sadržaj kao Elon Mask sa svojim automobilima i raketama, ali možete da iskoristite sopstvene kanale promocije.
Iskoristite fotografije i video sadržaj, kako biste svojoj publici pružili pristup iza scene i dali uvid u ono šta se dešava pre krajnjeg rezultata. Bilo da su to sastanci i spremanje sale pre događaja ili tehnike koje primenjujete da vaš proizvod bude kvalitetan.
Nemojte da se plašite da predstavite pojedinačne članove tima i kako završavaju posao. Lični pristup će pomoći publici da bolje razumeju šta vi radite, kao i da bolje prenese ličnost i korporativne vrednosti brenda.
Podstaknite diskusiju
Napravite sadržaj koji će izazvati reakciju korisnika. Postavite pitanja koja teraju na razmišljanje i neka čitaoci ostave svoje mišljenje u komentarima. Uvek ostavite poziv na akciju na kraju blog teksta ili uokviru teksta objave na društvenim mrežama.
Što su korisnici zainteresovaniji da ostave komentar i diskutuju, to je verovatnije da će i sami podeliti tekst ili objavu. Krajnji rezultat je veći saobraćaj, interesovanje i novi posetioci.
Iznenadite svoju publiku
Ljudi vole da se smeju, beskonačan broj video klipova smešnih mačaka na internetu to potvrđuje, nemojte da oklevate da ubacite humor tamo gde ima prostora.
Pored smeha, publika voli da vidi jedinstveno i dobro formulisano mišljenje. Sadržaj koji ne mogu da pronađu nigde drugde će ih primorati da se vraćaju po još.
Slobodno zakuvajte sadržaj, dok sve držite na profesionalnom nivou, neće biti problema.
Želite da stvorite svest o svom biznisu kroz neki događaj? Evento ima znanje i iskustvo za organizaciju svih vrsta događaja.