Pogledajte šta je twitter wall / social wall, kako može obogatiti vaš događaj i na šta treba da obratite pažnju.
Upotreba modernih tehnologija na konferencijama je od sve veće važnosti za uspešno održavanje događaja. Kada se posetioci ne upoznavaju, konstantno su na svojim telefonima. Iskoristite njihove navike u svoju korist tako što ćete ih podsticati da se uključe u onlajn konverzaciju tokom vašeg događaja.
Šta je social wall / twitter wall
Social media wall vam omogućava da ukombiniujete oflajn i onlajn aspekte tokom izvedbe nekog događaja. Obično se koristi tako što se postavi manji projektor, koji prikazuje veb stranicu na kojoj se ređaju objave sa društvenih mreža.
Najčešće se koristi projektor, ali se u suštini može koristiti bilo koji displej.
Pravilno postavljen social media wall pokazuje da je organizacija koja ga koristi u toku sa modernim tehnologijama i dobrim praksama PR-a. Ali svakako morate biti na oprezu, o tome ćemo pričati dalje u tekstu.
Kako se postavlja social media wall?
Postoji više načina kako postaviti social media wall. Ono što vam je u svakom slučaju neophodno jeste:
- Internet konekcija
- Vebsajt
- Agregator objava sa društvenih mreža
- Displej
Proces se sastoji u pripremi veb stranice na kojoj će se prikazivati agregirane objave sa društvenih mreža, a tu veb stranicu treba prikazati na nekom displeju.
Veb stranica može biti stranica na vašem sajtu, a može biti stranica agregatora koja istovremeno prikuplja i prikazuje objave.
Ako koristite svoju veb stranicu, moraćete da pronađete agregator i da embedujete HTML kod na svoju stranicu.
Moraćete prvo da podesite agregator. Postoji više besplatnih i plaćenih aplikacija koje možete koristiti u te svrhe. Ali je proces uglavnom isti. Agregator funkcioniše tako što povlači objave sa društvenih mreža i prikazuje ih na jednom mestu.
Objasnićemo na primeru društvene mreže Tviter. Tviter sortira objave koristeći heštegove (#), a za objave koje želite da prikažete na svom sajtu, koristićete određeni hešteg. Hešteg treba da bude specifičan i da asocira na vaš događaj.
Na primer, ako je događaj Konferencija internih revizora Srbije:
- Dobar hešteg: #KIRS17 (kratko, specifično za događaj i godinu)
- Loš hešteg: #internirevizorisrbije (predugačko i generično)
Ne znamo koliko revizori koriste tviter, ali se nadamo da ste shvatili poentu.
U agregatoru ćete podesiti hešteg, i svaka objava koja sadrži taj hešteg će se prikazati na stranici.
Hešteg se takođe može koristiti i za prikupljanje objava sa instagrama, dok se za druge društvene mreže mogu koristiti drugi parametri za selekciju.
Informišite publiku
Nije dovoljno da samo postavite social media wall i da očekujete da će korisnici sami od sebe učestvovati u kampanji.
Promovišite svoj hešteg na vreme i na svim frontovima. Neka svaka oglasna poruka sadrži vaš hešteg, bilo da je reč o štampanom materijalu, bilbordu, objavi na društvenim mrežama, pa i samoj legitimaciji.
Ako niko ne zna vaš hešteg, ili nije motivisan da se uključi u diskusiju, vaš zid će biti prazan i nezanimljiv.
Gde da postavite social media wall?
Njegova namena je da uključi korisnike, a kako bi to bilo moguće, mora biti na vidljivom mestu. Ako se vaš događaj organizuje u velikoj sali, nemojte da to bude mali projektor pored glavnog. Postavite zid na polovini glavnog platna, a neka ostatak bude posvećen prezentaciji.
Ako organizujete sajam, možete ga koristiti za obaveštavanje posetioca ili na pojedinačnim štandovima.
Na šta treba obratiti pažnju
Social media wall je odličan način da prikažete kreativnost i uključite posetioce, širite svest o događaju i promovišete sponzore. Međutim, može se pokazati kao mač sa dve oštrice.
Da li vaša publika koristi društvene mreže?
Hoćete da pokažete kako ste moderni i kul, ali dobro razmislite da li vaši posetioci uopšte koriste društvenu mrežu u pitanju. U našem primeru sa revizorima, tviter val bi se verovatno pokazao kao neuspeh, jer ne bi bilo nikakve interakcije.
Kakav sadržaj se može pojaviti?
Morate imati određeni stepen kontrole, jer ne želite da se u toku prezentacije glavnog govornika na platnu pojavi slika neprimerenog sadržaja.
Postoje više načina kako kontrolisati šta će se pojaviti. Možete filtrirati ključne reči, postaviti mogućnost objavlivanja samo fotografija, ili ručnu proveru svake objave.
Podsaknite diskusiju
Ukoliko nema objava na vašem zidu, možete podstaći diskusiju tako što ćete vi postaviti objavu. Ali nemojte da to bude generična objava tipa: „Vau, super govor’’. Pokušajte da podsaknete reakciju publike, objavite: „Šta vam se najviše svidelu u govoru?”
Možete organizovati nagradnu igru u kojoj će najzanimljivije objave dobiti nagrade.
Uključite sponzore
Social media wall može se pokazati kao savršen prostor za promovisanje sponzora. Sponzori mogu da odašilju zvanične poruke sa svojih profila na društvenih mreža, kao i specijalne ponude.
Želite da vaš događaj ima fantastičan social media wall, koji će proširiti poruku vašeg brenda i uključiti korisnike? Evento ima znanja i iskustva da vaš događaj bude integrisan, sa onlajn i oflajn strane.