5 saveta kako da pronađete sjajnog govornika za konferenciju

Jedna od najvažnijih stvari kada organizujete konferenciju je da odaberete pravog govornika, koji će oduševiti i zadržati pažnju prisutnima. Bez obzira da li ste u organizovanju događaja porfesionalac ili početnik, ovi saveti će vam koristiti pri izboru najboljeg govornika. Pročitajte ove savete i saznajte kako da napravite pravi izbor.

#1 Planirajte unapred

Veoma je važno da govornika počnete na vreme da tražite. Ukoliko se odlučite da radite to u cajtnotu, to neće biti dobro za vas, bilo finansijski, bilo u kvalitetu. Optimalan period u kom treba da počnete da tražite govornika je 6 meseci pre velikog događaja, a idealno je godinu dana.

Mnogima ovo predstavlja veliki vremenski period, pa izbor uglavnom padne na nekoliko meseci. I ovaj vremenski okvir je sasvim u redu, važno je da planiranje ne počne mesec dana pre događaja.

Planiranje unapred će vam mnogo pomoći, jer važne stvari neće biti ostavljene za kraj, i moći ćete da se opustite jer će suština događaja biti dobro isplanirana i sigurna.

Sjajni govornici znaju da su sjajni, pa postavljaju određene vremenske uslove. Oni neće prihvatiti da dođu na vaš događaj ukoliko ih to pitate samo mesec dana pre događaja. Često su veoma zauzeti, jer su veoma traženi. Ukoliko iskažete poštovanje, oni će to znati da cene.

Razmislite i u emitovanju događaja uživo, jer će to povećati vašu posetu, jer će mnogi biti impresionirani govornikom, i verovatno početi da prate i vaše naredne konferencije. Unapred isplanirajte logisitčku podršku za emitnovanje uživo.

#2 Definišite događaj i odredite svoje potrebe

Kako biste dobro isplanirali događaj, daćemo vam smernice kroz koje delove morate da prođete pre samog izbora govornika, kako biste bili sigurni da je on onaj pravi.

planiranje na sastanku

Odredite raspored govornika i napravite okvirnu satnicu. Slušajte potrebe publike. Nemojte napamet uzimati nekoga ko je sjajan govornik, ali ko ne ume da govori o onome zbog čega je publika došla. Dobro analizirajte šta vaša publika želi i suzite izbor na nekoliko govornika, kako biste imali izobr.

Definišite šta vi očekujete od govornika. Šta je ono što je obavezno da kaže, a šta je ono što očekujete od njega kao pojedinca koji je stručan za ovu oblast. Da li tražite govornika koji će animirati i zasmejati publiku, ili tražite govornika koji će biti dovoljno zanimljiv, ali više informativan.

#3 Odredite ciljeve događaja

Napišite kakav uspeh očekujete u poređenju sa standardom, i potrudite se da to ispunite upravo izborom ključnog govornika.

Govornik ne mora da nastupi samo jednom, odlično je ukoliko on može da učestvuje na nekoliko konferencija i sastanaka. Kada odredite cilj svog događaja znaćete da li vam je potreban govornik koji će dati motivacioni govor, ili neko ko će govoriti o korporacijskim stvarima na poslovnom sastanku.

Kada prođete listu ovih stvari, bićete sigurni da je onaj govornik kog ste izabrali baš onaj koji vam je potreban. Iako se izbor govornika slaže sa vašim prvim intuitivnim izborom, prolazak kroz ove korake daće vam unutrašnje zadovoljstvo, jer vas intuicija nije prevarila.

#4 U toku pregovaranja oko honorara budite pažljivi

U ovom momentu sve može da krene loše po vas, ukoliko želite da spustite cenu govornika na minimum. U pregovorima morate biti svesni koliko stvarno vredi taj govornik, ali i znati koliko naplaćuje svoje gostovanje inače.

Kada pregovarate o ceni mislite i o tome da li je važnije da imate baš tog govornika, ili da izdvojite novac za luksuzno posluženje. Imajte na umu da poseta vašem događaju vrlo verovatno zavisi od tog govornika. Ukoliko to ipak nije slučaj, onda imate prednost u odnosu na govornika, i možete da tražite da spusti cenu.

Postoji mnogo načina kako da privučete posetioce na svoj događaj, a izbor sjajnog govornika nije jedini. Pročitajte koji su to načini.

#5 Prođite sve korake duplo

Prođite kroz ove korake, počnite da planirate na vreme, ostavite fleksibilno vreme govorniku kog dana mora da se pojavi, i vaš događaj će sigurno biti uspešan.

Ukoliko vam je potrebno profesionalno organizovanje događaja, Evento će za vas organizovati događaj kakav želite. Dovoljno je samo da nam predstavite svoju ideju, i mi ćemo je sprovesti u delo.

decor