Prenos video sadržaja u realnom vremenu je dobilo na popularnosti u poslednjih par godina, zahvaljujući olakašanom procesu i alatima kao što su Fejsbuk Jutjub lajv, postalo je mnogo pristupačnije prikazati video čitavom svetu.
Međutim, prenos video sadržaja nije rezervisan samo za snimanje provoda u klubu. Organizatori dođagaja bi trebalo da maksimalno iskoriste nove tehnologije i mogućnosti distrubucije sadržaja, a evo i zašto.
Povećano prisustvo na događajima
Da, dobro ste pročitali. Prenošenje događaja preko interneta može dovesti do povećanog broja posetilaca na samoj lokaciji! Jedna studija je pokazala da se u proseku 23% virtuelnih posetilaca konvertuje u fizičke posetioce u roku od naredne dve godine.
Zvuči čudno, ali ima savršenog smisla. Brojni su razlozi zašto neko nije bio fizički prisutan na nekom događaju. Ali je najveći razlog strah od nepoznatog – da li će događaj biti vredan njihovog vremena i novca?
Emitovanje događaja onlajn može da prikaže ljudima o čemu se radi i da pruži uverenje da je kvalitet događaja dovoljan da opravda resurse koji će biti uloženi da bi se fizički prisustvovalo događaju. Ipak video ne može da zameni usmenu komunikaciju.
Bolja promocija događaja
Česta zabluda koja važi među organizatorima jeste da materijal sa emitovanog događaja prestaje da bude koristan čim se događaj završi. Ovo je pogrešno na više nivoa.
Ne samo da je emitovanje događaja onlajn fantastičan način da uključite ljude koji nisu mogli da prisustvuju događaju, već predstavlja i pravo marketinško blago. Snimak sa konferencije bi trebalo arhivirati, kako bi se koristio tokom cele godine.
Materijal može biti iskorišćen u svrhu pravljenja tizera za naredna predavanja, društveni dokaz vrednosti na osnovu broja prisutnih posetilaca, ili kao odličan način za uspostavljanje brenda.
Postoji više načina kako da izvučete najviše iz emitovanog materijala nakon događaja:
- Arhivirajte ceo događaj na sajtu;
- Ubacite ga na Jutjub kako biste povećali doseg informacija sa događaja;
- Delite kratke klipove na društvenim mrežama u toku godine;
- Koristite klipove tokom promocije narednog događaja;
- Koristite klipove da ubedite potencijalne oglašivače da sponzorišu naredni događaj;
- Koristite snimak kao referencu dok stvarate pisani sadržaj o temama koje su diskutovane tokom događaja.
Vaš marketing tim će biti oduševljen nakon što im predate video materijal sa događaja, pa se nemojte iznenaditi kada naprave kreativan i inspirativan sadržaj na njegovoj osnovi.
Kvalitet naknadnog sadržaja za vaš naredni događaj može da bude ključna stvar na osnovu koje će neko odlučiti da li će prisustvovati događaju ili ne. Omogućavanje prikaza atmosfere sa prošlog događaja i prikupljanje iskustva korisnika su među kritičnim faktorima uspeha za naredne događaje.
Nove prilike za zaradu
Ukoliko vaš događaj uveliko zavisi od oglašivača i sponzora, emitovanje uživo je odličan način za dolaženje do dodatne zarade. Isto kao što biste radili sa štampanim materijalom, možete ponuditi više paketa promocije preko onlajn emitovanja.
To može biti paket za generalnog sponzora, tj. jednog oglašivača, čiji bi se logo i naziv pojavljivao tokom celokupnog vremena emitovanja događaja. U ponudi mogu biti i manji paketi , gde bi svaki govornik bio sponzorisan od strane različite organizacije.
Zarada preko emitovanja događaja ne mora da se završi sa sponzorstvom. Možete naplatiti gledaocima manju kotizaciju za pristup onlajn prikazu, ili za mogućnost arhiviranja prezentacije nakon što se događaj završio.
Takođe, možete napraviti partnerstvo sa strukovnom organizacijom koja bi koristila materija kao koristan sadržaj na svom sajtu.
Uživo emitovanje događaja ne zahteva mnogo novca, tako da koristi definitivno nadoknađuju troškove opreme i osoblja koji su neophodni.
Bilo da želite povećan broj posetilaca na narednim događajima, više materijala za promociju ili ste u potrazi za dodatnim izvorom prihoda, emitovanje događaja uživo je efektivan i zabavan način da povećate značaj svog događaja.
Želite da vaš događaj bude glavna tema i da se o njemu dugo priča? Evento poseduje stručna znanja i iskustva da vaše želje pretvori u uspeh. Možemo biti vaš partner za sve vrste događaja.