Kako napraviti sadržaj koji će unaprediti vaš biznis

Stvaranje sadržaja za vaš veb sajt (video klipovi, članci, blogovi) i njihova distribucija preko društvenih mreža je odličan način da povećate svest o vašem biznisu. Dodatna pogodnost jeste što će kvalitetan sadržaj na veb sajtu pomoći kod optimizacije pretraživača i rangiranja na guglu. Ali da biste zaista napravili rezultate, bitno je sledeće: sadržaj ne mora […]

Zašto emitovati događaj uživo

Prenos video sadržaja u realnom vremenu je dobilo na popularnosti u poslednjih par godina, zahvaljujući olakašanom procesu i alatima kao što su Fejsbuk Jutjub lajv, postalo je mnogo pristupačnije prikazati video čitavom svetu. Međutim, prenos video sadržaja nije rezervisan samo za snimanje provoda u klubu. Organizatori dođagaja bi trebalo da maksimalno iskoriste nove tehnologije i […]

dogadjaj-saveti

Kako prikupiti utiske posetilaca (i unaprediti događaj)

Kod organizacije događaja, ključni pokazatelj uspeha je zadovoljna publika. Evo kako da saznate mišljenje posetioca i kako će to unaprediti vaš događaj. Budimo realni, događaji nisu tu zbog vas – već zbog posetioca. Ako posetioci ne izađu sa događaja pametniji, srećniji, inspirisaniji ili povezaniji pre nego što stu došli, koja je bila poenta? Kao profesionalac […]

drustvene-mreze

Šta je twitter wall / social wall (i zašto ga koristiti)

Pogledajte šta je twitter wall / social wall, kako može obogatiti vaš događaj i na šta treba da obratite pažnju. Upotreba modernih tehnologija na konferencijama je od sve veće važnosti za uspešno održavanje događaja. Kada se posetioci ne upoznavaju, konstantno su na svojim telefonima. Iskoristite njihove navike u svoju korist tako što ćete ih podsticati […]

decor
Pages