U brzom i veoma promenljivom društvu u kakvom danas živimo, niko se od svoje zarade ne odvaja lako i bez razmišljanja, zato ljudi uvek očekuju da vide šta kupuju, da se uvere u kvalitet materijala i zamisle u svom okruženju. Na takvoj “sceni” glavnu ulogu preuzimaju prezentacioni, izložbeni i sajamski saloni.
Međutim, da bi se na nekom sajmu na najbolji mogući način predstavio proizvod, sajamski salon mora da odiše posebnom svežinom i da bude uređen na unikatan način. Zato nisu svi saloni isti i ne poseduju svi izložbeni prostori iste kvalitete. Danas ćemo saznati o kakvim je kvalitetima, zapravo, reč.
Prva i osnovna stvar – besprekorno osvetljenje
Jačina osvetljena, kao i postavka svetala u izložbenom salonu može da igra ključnu ulogu u prezentovanju najboljih karakteristika vašeg proizovda krajnjem tržištu/kupcu.
Najbolji način da postignete željeni cilj i da svom proizvodu date, po nahođenju, ili dozu luksuza, ekstravagancije, ili mistike (ako ste slikar) jeste najčešće – LED rasveta. LED rasveta visokog kvaliteta namenjena je različitim tipovima enterijera, a najpogodnija je za poslovne lokale, tržne centre i vama bitnu stavku – galerije.
Zašto baš LED osvetljenje?
Sa napretkom tehnologije i početkom drugačijeg, održivijeg pogleda na svet, naročito u pogledu uštede električne energije, LED rasveta je dobila na dugoočekivanoj važnosti. Ne samo da su održive sijalice isplativije za veće prostore (što ćete i sami primetiti nakon određenog perioda) već daju naročito privlačan karakter prostoru, pa sa LED osvetljenjem olakšavate sebi na nekoliko polja:
- Energetski su mnogo efikansiji i isplativiji izbor
- Dolazite do ambijenta koji prija oku i raspoloženju
- Jedinstven je način da gotovo svaki ambijent učinite funkcionalnim i udobnim.
Dobro organizovana i kvalitetna rasveta može pomoći u optimalnom iskorišćavanju svih prednosti koje nudi vaš proizvod. Ona kupcima naglašava nove proizvode i ističe njihove pozitivne osobine i lepotu, a ima i sposobnost da na poseban način istakne i dočara poruku brenda.
Veoma izdržljivi podovi
Vizualizacija je “glavni krivac” da li će neki izložbeni prostor biti popularan i posećen. U građevinskom sektoru, vizualizacija, pogotovo u domenu parketa i laminata, nije uspela u dovoljnoj meri da zaživi. Veliko je pitanje zašto je to tako, s obzirom na to da se tehnologija kojom se izrađuju parketi konstantno unapređuje i oplemenje upotrebom novih ulja koji menjaju izgled podloge i suštinski ga čine drugačijim.
Vi kao korisnik (ili vlasnik) izložbenog prostora treba da obratite pažnju na potrebe koje podna obloga u sali treba da zadovolji. Ukoliko izlažete eksponate po zidovima, onda se ne morate dati u potragu za podovima koji su napravljeni da budu veoma izdržjivi, poput pločica (za sajmove automobila, na primer).
Drvo je najbolji, prirodni materijal pomoću kog se iga na kartu topline i posebnog osećaja pod nogama. Odličan je za umetničke galerije ali i za eksponate koji se tiču uređenja doma. Keramičke pločice su veoma praktična i izdržljiva podloga koja se lako uklapa u skoro svaki ambijent i enterijer, veoma su izdržljive i lako se održavaju.
Moderan i funkcionalan prostor
Moderna arhitektura, sofisticiran dizajn i inovativni pristup uređenju enterijera su elementi koji čine jedan izložbeni prostor, ne samo jedinstvenim nego daju veću mogućnost da klijent poimisli da bi baš njime zadovoljio sve potrebe svog brenda i da će sa vama izgraditi pouzdan odnos.
Jedan izložbeni prostor treba da oslikava filozofiju jedinstvenosti i slobode živeljenja, a to se najbolje postiže rešenjima unutar oblasti modernog dizajna enterijera, kojim dominiraju monohromatski, minimalistički elementi, visok stepen sigurnosti, besprekorna toplotna i zvučna izolacija.
Veličina izložbenog prostora obično se kreće oko 450 m kvadratnih, a na toj površini vazno je da postoje i elementi koji bliže i bolje mogu da predstave ili objasne određeni artikal. To su elementi poput okretno-nagibnih sistema i stubova, klizni i podizni elementi, veliki izbor pregrada koje dodaju na dimenzionalnosti.
Sajamski saloni pružaju vizuelno zadovoljstvo koje malo koji drugi prostor može da pruži, naročito ako su u pitanju izložbe. Svi žele da posete lepo uređen, prostran prostor, gde se osećaju prijatno i u kom imaju dobru preglednost robe i mogućnost lakog snalaženja.
Prezentacioni saloni omogućavaju funkcionalne, vizuelno upečatljive i kvalitetne prostore koji pomažu kupcima pri odluci i razumevanju samih eksponata čak iako imaju neku neodumicu. U salonu imate veću mogućnost da na brz i zadovoljavajući način udovoljite svim njihovim željama i prohtevima – što je jedna od najbitnijih prednosti kada želite da prodate svoj proizvod i dođete do odgovarajuće niše.
Nadamo se da smo vam pomogli u predstavljanju važnosti izlaganja proizvoda većem broju kupaca, kao i načina na koji to čine saloni. Ukoliko posedujete salon ili bar planirate da izlažete u nekom – obratite pažnju na navedene smernice; one će sigurno biti jedan od faktora bolje prodaje a na pravi način će predstaviti poruku vašeg brenda.