Danas, konferencija postaje sve popularniji oblik okupljanja ličnosti koje spajaju zajednički interesi. Njen glavni cilj je da se na jednom mestu skupe svi relevantni ljudi iz određene oblasti, kako bi se postigao neki dogovor ili jednostavno proširio krug poznanstava.
Organizacija takvih događaja zahteva mnogo rada i posvećenosti poslu. Važan element pripreme predstavlja reklamni materijal za konferencije, koji ima za cilj da promoviše konferenciju ili brend koji stoji iza njenog organizovanja.
Ne postoji tačan odgovor na pitanje koji je reklamni materijal najbolji za konferenciju. To zavisi prvenstveno od firme ili kompanije koja organizuje celokupan događaj, a preciznije – od ciljeva koje ona želi da postigne održavanjem konferencije.
Reklamni materijal – na šta obratiti pažnju?
Organizovanje konferencije nije jednostavan zadatak. Postoji nekoliko bitnih stvari na koje morate obratiti pažnju prilikom odabira reklamnog materijala.
Odredite budžet za reklamni materijal
Kako biste izvukli maksimum iz celog događaja, važno je da obezbedite što kvalitetniji reklamni materijal. To ćete najbolje uraditi tako što ćete proceniti finansijske mogućnosti koje ima vaša firma.
Od dostupnog budžeta, zavisiće kvalitet i vrsta materijala koju ćete nabavljati, kao i celokupno dalje planiranje konferencije. Već na samom početku organizovanja, odredite količinu novca koja će biti potrošena na reklamni materijal, te u skladu sa tim i vršite njegovu nabavku.
Izbor reklamnog materijala u skladu sa ciljnom grupom
Jako je bitno da budete upoznati sa ljudima koji će doći na konferenciju. Ovo će vam omogućiti da u skladu sa ciljnom grupom odaberete najbolji reklamni materijal.
Ukoliko konferencija predstavlja skup osoba koje se bave, recimo, ekološkim pitanjima, sasvim je logično da će vaš reklamni materijal biti u skladu sa temom kojom se konferencija bavi i zanimanjem osoba koje će tu doći.
Pobrinite se za izgled i praktičnost reklamnog materijala
Važno je da reklamni materijal bude praktičan.. To znači da možete lako da ga prenesete i sklopite. Na taj način štedite prostor i omogućavate sebi da lakše transportujete materijal od jedne do druge tačke.
Osim toga, izgled koji ima reklamni materijal za firme je veoma bitan. Njen cilj je da ostavi pozitivan utisak na posmatrače i posetioce. Stoga, budite maštoviti i kreativni, ponudite posetiocima nešto jedinstveno što neće naći nigde više.
Koji reklamni materijal je neophodno obezbediti za konferenciju?
Osnovni cilj reklamnog materijala je da bude koristan. On treba da donese određenu vrednost svim stranama: organizatorima i posetiocima. Osim toga, on mora trajno da podseća na konferenciju i na ono što firma radi.
Može se izdvojiti nekoliko grupa materijala koje bi svaka konferencija trebala da ima.
Fiksirani reklamni materijal
Ovi oblici reklamnog materijala, odnose se na sve ono što na bilo koji način promoviše konferenciju i doprinosi njenoj prepoznatljivosti. To su:
- Rolo (roll up) baneri – samostalno stojeći nosač velikih plakata, koji poseduje mehanizam za uvlačenje i izvlačenje štampanog natpisa. Veoma je pogodan za transportovanje.
- Promo pultevi – mogu se koristiti na konferencijama radi promocije i veoma su mobilni.
- Plakati i posteri – u pitanju je štampani reklamni materijal koji može poslužiti radi promocije i boljeg opisa konferencije.
Reklamni materijal za konferencije koji se poklanja
Činjenica je da ljudi vole besplatne stvari. Stoga, reklamni materijali koje ćete pokloniti posetiocima konferencije mogu biti pravi pogodak da kupite njihovo poverenje i privučete pažnju.
Neki od reklamnih materijala koji se mogu pokloniti su sledeći:
- Reklamni kačketi i majice – u zavisnosti od vrste konferencije, ovaj oblik reklamnog materijala nikako ne može da predstavlja lošu ideju.
- Planeri i hemijske olovke – ovo je nešto što je svakome potrebno. Olovka i notes sa oznakom firme ili konferencije je savršen reklamni materijal za sve posetioce.
- Privesci za ključeve – mogu se kreirati u najrazličitijim oblicima, sa najrazličitijim mogućnostima (od onih koji imaju lampu, do onih koji poseduju otvarač za flašu).
- Kalendari – veoma praktičan reklamni materijal, koji se može savršeno smestiti u kancelarijskom prostoru
- Eksterni punjači za mobilne telefone – poslednjih godina, eksterni punjači postaju sve traženiji i popularniji. Zbog svoje korisnosti, oni se mogu iskoristiti i kao reklamni materijal.
Fokusirajte se na kvalitet
To što ćete neki reklamni materijal štampati u velikoj količini, ne znači da njegov kvalitet treba da trpi. Dobro razmislite o tome koje su vam opcije, te u skladu sa tim donosite odluke o svemu.
Pažljivo odaberite saradnike sa kojima ćete raditi prilikom kreiranja reklamnog materijala. Proverite koje su vam opcije istovremeno povoljne i kvalitetne, a koje će ispuniti sve vaše zahteve.
Sve nabrojano, ne predstavlja jedine reklamne materijale koji se mogu postavljati i koristiti na konferencijama. Kao što je već napomenuto, od ciljne grupe će zavisiti vrsta reklamnog materijala. U pojedinim situacijama, hemijska olovka i planer možda neće biti idealno rešenje, dok će kod nekih drugih posetilaca izazvati oduševljenje.
Ne plašite se da eksperimentišete i pratite svetske trendove u ovoj oblasti. Kreativnost se uvek ceni, stoga, dajte sve od sebe da vaš reklamni materijal bude dopadljiv i prijatan na prvi pogled, sa jasnom porukom koju želite da prenesete svojim posetiocima.