Ljudi prisustvuju seminaru

Poslovna konferencija ili seminar koji će ostaviti utisak

Kreativne ideje za poslovne konferencije skoro su jednako retke kao i jedinstvene, kreativne ideje za biznis. Ipak, postoje neke stvari koje možete promeniti kad organizujete poslovnu konferenciju ili seminar. Na taj način ćete izaći iz monotonije i događaj koji je često dosadan i na kome učesnici obično zevaju, učiniti zanimljivim, te na fotografijama sa seminara videti nasmejane učesnike.

Ovo možete postići pomoću uvođenja zanimljive interakcije sa učesnicima na samom događaju, kao i kreativnim i zanimljivim temama. Sem toga, i prilikom same organizacije seminara možete posebnu pažnju obratiti na neke elemente i na taj način ovaj događaj učiniti zanimljivim i kreativnim. U nastavku možete da saznate i kako to da uradite.

Zanimljivo mesto održavanja seminara

Kako biste napravili zanimljiv poslovni seminar ili konferenciju – krenite od fundamentalnih elemenata ovog poslovnog događaja! Pre svega – od prostora. Interesantna poslovna konferencija ili seminar bi trebalo da se održi na mestu koji će kod posetilaca probuditi inspiraciju i produktivnost.

Radna atmosfera velikih kompanija odlikuje se sve većom “opuštenom” atmosferom, pa su sve češće i sami poslovni objekti smešteni u kul i zanimljivim prostorima. Dakle, poslovni seminar koji treba da bude interesantan i drugačiji od drugih, zahteva i odabir zanimljivog prostora – tako ćete najlakše izbeći dosadne konferencijske sale i atmosferu karakterističnu za ovakvav tip događaja.

Takozvani “industrijski prostori” izuzetno su popularni i zanimljivi, a već pri odabiru ovakvog mesta pokazaćete da vaš poslovni događaj odlikuje nešto zanimljivija i opuštenija atmosfera nego što je to slučaj sa ostalim.

Pauza na konferenciji

Originalna kampanja na društvenim mrežama

Društvene mreže sve su češća marketinška sredstva, a za razliku od tradicionanih medija – odlikuje ih velika brzina, mogućnost “gađanja” tačne ciljne grupe, ali i dvosmerna komunikacija – interakcija!

Ako vaš poslovni seminar ili konferenciju budete najavili zanimljivom kampanjom, ovo će je već učiniti “mestom na kom treba biti”, te će svi pozvani rado doći i učestvovati u seminaru. Sem toga, ukoliko kampanju učinite aktuelnom i tokom samog događaja, te napravite hashtag ili twitter-wall – ovo će itekako izdvojiti vaš seminar, a ne samo da će učesnicima biti zanimljivo da uživo komentarišu ili citiraju delove konferencije, već će se na ovaj način vaš seminar i ideje sa njega potpuno besplatno izreklamirati.

Ozbiljne teme obogaćene zabavnim sadržajem

Muzika, po koja smešna anegdota govornika i učesnika, zabavni kviz ili youtube klipovi o temi o kojoj se na seminaru radi… Ideja za zabavu na konferenciji je bezbroj. Naravno, bitno je da poentirate kako treba i ne naštetite ozbiljnosti vaše teme ovim zabavnim elementima.

Dakle, održavajte balans između ozbiljnog tona konferencije i zabavnog sadržaja na njoj. Preporučujemo da ovo uradite na sveden način koji će obezbediti to da vaš poslovni događaj bude ozbiljno shvaćen, ali ipak i zanimljiviji od ostalih.

Konferencija po svačijem ukusu

Na vašoj konferenciji ili poslovnom seminaru, trebalo bi da bude po nečega za svakog. Dakle, od kul kampanje na društvenim mrežama, do kvalitetnih govornika, ukusne hrane, ali i udobnih sedišta – na konferenciji bi trebalo da bude po nešto za svačiji ukus.

Potrudite se da od ovih elemenata ipak sama tema, govornici, ali i dobro odabrani ljudi koji učestvuju budu prioritet. Bez obzira na važnost toga da napravite zanimljiv događaj, ipak je najbitnije da bude, pre svega, kvalitetan!

Govornik na seminaru

Sadržaj kao prioritet

Sadržaj i tema kojom se govornici bave svakako su najvažniji element na samom događaju. Učesnici bi morali da nauče i saznaju nešto što ne bi mogli da pronađu običnom “gugl pretragom”. Dakle, temeljan i edukativan sadržaj je najvažniji i svaku konferenciju i seminar učiniće zanimljivom i dobrom.

Ovo se postiže dobrim izborom govornika, učesnika, kao i jasnim temama o kojima će se govoriti. Govornici moraju da budu, pre svega – kompetentni za određenu oblast, a tek onda i zanimljivi. Učesnici se biraju na osnovu prijava ili poziva, a jedino je važno da se vidi da su zainteresovani za temu.

Takođe, bilo bi dobro da konferencija bude interaktivna, a kao savet za pokretanje interakcije, sem zanimljivog sadržaja o kome ljudi žele da se izjasne i diskutuju, svakako je i “mamac” u vidu osobe-učesnika sa kojom ćete se pred događaj dogovoriti da pokrene interakciju. Kada se probije led – sve će biti lakše.

Sem ovoga, savetujemo da odaberete i zanimljive izbore za ketering, a mi ćemo vam u tome, ali i celoj organizaciji seminara pomoći. Dovoljno je da nas kontaktirate, posavetovaćemo vas, a u dogovoru sa vama i organizovati ovu zanimljivu poslovnu konferenciju ili seminar, o kome će se još dugo pričati i koji će sigurno postaviti nove standarde u organizaciji događaja, ali i zabavi na samom seminaru.

decor