Opremanje kancelarije deluje mnogo lakše nego što zapravo jeste. Uvek se pomisli na običan kancelarijski materijal kojim se samo popuni prostor, te samim tim deluje kao da je svaki deo vrlo lako naći. Međutim, to uopšte nije tako, jer se mora dosta detaljno razmišljati o tome kako funkcionalno osposobiti svaki deo prostora.
U ovom tekstu ćemo proći kroz najbitnije stavke potrebne za opremanje svakog kancelarijskog prostora. Videćemo koje su to tačno stvari neophodne za oformljivanje savršene poslovne atmosfere.
#1 Povoljno postavljanje laminata – od osnove sve počinje
Pre svakog dodatka treba postaviti osnovu, a ona svakako predstavlja neki vid poda. Ono što je najpraktičnije, a uz to i najelegantnijeg izgleda, jeste definitivno neka vrsta laminata. U ovom slučaju veliki plus jeste činjenica da povoljno postavljanje laminata uopšte nije tako teško pronaći, a pritom možete očekivati visok kvalitet.
Laminat je generalno vrlo modernog izgleda i pruža mogućnost stavljanja raznih dezena na površinu, te ukoliko želite da vam pod izgleda kao da imate pravi parket ili prave keramičke pločice, ovo će biti idealno jeftinije rešenje za vas. S obzirom na činjenicu da 80% laminata čini pravo drvo, neće izostati osećaj topline.
#2 Osvetljenje – za bolju koncentraciju
Posle određenog vremena rada na poslu, energija može dosta da opadne, te da bi to u što manjoj meri uticalo na pospanost vaših zaposlenih, bilo bi idealno da osvetljenje bude na nivou, kako bi se održala budnost osoblja. Osvetljenje nikako ne sme biti jako, s obzirom na to da mi moglo ometati osoblje u radu.
Idealno bi bilo imati što više prirodnog svetla, međutim, toga na nekim mestima može da manjka s obzirom na položaj i raspored prozora u objektu. Stoga, najbolje rešenje bi bilo da osvetljenje bude što približnije prirodnom, da bi se održala takva atmosfera. Led rasveta se čini najkvalitetnijom za ovakav tip prostorija.
#3 Funkcionalni nameštaj – za veću udobnost
Prvo što u ovoj kategoriji treba da se uzme u obzir jesu osnovne stvari potrebne za funkcionisanje kancelarije i rad njenih korisnika. Baš iz tog razloga odlično bi bilo nabaviti nameštaj koji je podesiv i koji će odgovarati različitim dimenzijama tela.
Na taj način bi apsolutno svakome uvek bilo jako udobno i time bi ovo bila još jedna stvar koja im ne bi ometala fokus tokom radnog vremena ili obavljanja poslovnih sastanaka sa klijentima. Upravo zato nabavka funkcionalnog i udobnog nameštaja predstavlja jednu od najbitnijih stvari potrebnih za produktivno izvršavanje poslova.
#4 Boje – za bolju motivaciju
Znamo da boje baš dosta utiču na naše raspoloženje i veoma je bitno šta će nam biti izbor za opremanje i dekorisanje kancelarijskog prostora. Pre svega, moramo da uzmemo u obzir veličinu prostora, aktivnosti koje će se tu obavljati, da li će biti korišćen za kreativan rad, koji nivo koncentracije će prostor zahtevati i da li je namenjen individualcu ili za timski rad.
Kada znamo sve te infromacije, možemo krenuti u nabavku. Ukoliko želimo da nam prostor ostavlja efekat svetlosti i čistoće, kao i da pozitivno utiče na koncentraciju, iskoristićemo belu boju. Međutim, da nam prostorija ne bi previše sterilno izgledala, treba dodati neke druge boje, bilo u okviru nameštaja ili u okviru detalja.
Kada su u pitanju tople boje, koje stimulišu rad, pojačavaju energiju i želju za akcijom, postoji nekoliko najpopularnijih. Jedna od njih je žuta, koja poboljšava sposobnost kreativnosti, te je idealno da bude u prostorijama gde je bitan timski rad. Narandžasta pospešuje zbližavanje, a crvena samopouzudanje.
Što se tiče hladnih boja, one imaju veoma opuštajući efekat i pozitivno utiču na smirenost. Plava boja snižava krvni pritisak, te jako utiče na osećaj mira i stabilnosti, a ukoliko želimo prirodniju varijatnu, koja predstavlja balans i harmoniju, treba da se odlučimo za zelenu.
#5 Detalji za dekor – za lepši doživljaj
Da bi se prostor učinio lepšim, kreativnijim i, povrh svega, prijatnim, moramo obraćati pažnju i na detalje koji će prostoriju dovesti na sasvim novi nivo. Jedan od najbitnijih detalja su svakako biljke. Što više biljaka imamo, to će prostorija odašiljati prirodniju energiju.
Pored toga, slike na zidovima mogu sasvim lepo popuniti prostor i učiniti ga kreativnijim. Ako posmatramo boje, ukoliko nam je kancelarija bele boje, možemo dodati detalje u korporativnim bojama, kako bi naš prostor delovao još profesionalnije.
#6 Internet konekcija – za neophodnu funkcionalnost
Definitivno među najbitnijim stavkama jeste uvod internet konekcije. Ona je potrebnija nego bilo šta drugo na ovoj listi, s obzirom na to da samo obavljanje poslova zavisi od nje. Konekcija u apsolutno svim kancelarijama mora biti beskprekorna i ne sme da dolazi do problema sa istom.
Ukoliko ikada ona predstavlja problem, može doći do nastajanja mnogobrojnihi grešaka u projektima, nemogućnosti komunikacije s kolegama i organizovanja onlajn konferencija i usporavanja rada na zadacima. Da do toga nikada ne dođe, potrebno je uzeti siguran paket od pouzdanog provajdera.
Naveli smo 6 najbitnijih koraka u opremanju kancelarijskog ili, generalno, poslovnog prostora, te smo sigurni da ćete, praćenjem ovih naših koraka, zasigurno uspeti da ga dovedete do najvećeg nivoa. Želimo vam mnogo sreće u radu!