Veliki prostor namenjen za konferencijska dešavanja

Promotivni materijali na dešavanjima koje će svako voleti

Mnoge firme za razna korporativna dešavanja dosta ulažu u promotivne materijale koje služe da privuku pažnju posetiocima kako bi upamtili njihov brend i povećali prodaju svojih proizvoda ili usluga. 

Kako bi se jedna firma na nekom događaju izdvojila od ostalih, koristi se kreativan dizajn logotipa firme na raznim materijalima, koji mogu da budu različitih oblika, veličina i boja.

Evo koji su to sve promotivni materijali koji se najčešće koriste za brendiranje i koji postaju omijeni kod velikog broja ljudi. 

#1 Maske za telefon – odlična podloga za logo vaše firme 

U poslednjih nekoliko godina, iphone maske i android maske za mobilne telefone mnoge svetske korporacije i firme sve češće koriste kao promotivne materijale. S obzirom da su mobilni uređaji nešto što ljudi najviše koriste, maske za mobilni telefon su uvek idealan poklon koji će ljudi prosto obožavati. 

Ukoliko želite da brendirate određenu količinu maski za telefon, određene štamparije nude usluge štampe na maskama za telefon, a ukoliko budžet firme to dozvoljava, određen broj promotivnih maski za telefon uvek može da bude zanimljiva i korisna opcija koja će se sigurno dopasti svima koji ih dobiju na poklon.

#2 Notesi i olovke – provereno dobar promotivni materijal

Notesi i olovke su oduvek bili popularni predmeti za reklamiranje firme. Prilikom raznih događanja i korporativnih žurki, mnoge korporacije su već, tradicionalno, uvrstile poklone svojim gostima koje, standardno, sadrže i notese i olovke sa logotipom firme. 

Osim toga što je u pitanju reklamni materijal, svakome uvek dobro dođe višak hemijskih olovaka i svesaka koje se, pre ili kasnije, iskoriste u raznim prilikama. Ovo je uvek provereno dobra kombinacija predmeta koji su korisni i upotrebljivi.

#3 Upaljači i USB uređaji – korisne stvari sa logotipom firme

Gotovo da ne postoji osoba koja ne poseduje neki brendirani USB uređaj ili upaljač. Ove korisne naprave su idealne za reklamni materijal kakav firma osmisli zbog toga što ih ljudi masovno upotrebljavaju.

Zato veliki broj firmi sve češće bira da brendira USB uređaje i upaljače, jer ljudi gotovo nikad ne odbijaju ovakve poklone na raznim korporativnim proslavama i dešavanjima. 

#4 Mirišljavi ukrasi za automobile – pokretna reklama 

Mirišljavi ukrasi su fenomenalni reklamni materijali jer su uvek u pokretu sa vama i mnogi drugi vozači i prolaznici mogu jasno da vide logo firme na njima. Bilo da se krećete u saobraćaju ili ostavljate parkiran auto na parkingu, vaš mirišljavi ukras, ili kako je popularnije zovu “jelkica”, ako je pažljivo dizajnirana, sigurno će privlačiti pažnju.

Ako odaberete drečave, interesantne boje, neobične oblike i uradite vaš logo na tako da bude upečatljiv ostalim prolaznicima i vozačima, vaša firma će biti dobro upamćena.

Korporativni događaj gde je u toku prezentacija

#5 Šolje za kafu – odličan izbor za brendiranje 

Šolje za kafu ili čaj su, takođe, idealne podloge za brendiranje. Mnogo je ljudi koji uživaju u ispijanju kafe i koji obožavaju da poseduju interesantne šolje koje će krasiti njihovu kolekciju na polici.

Odaberite idealnu veličinu i boju i iskoristite veliku podlogu na šolji koja će biti idealna da na adekvatan način reklamirate svoju firmu. Možete osmisliti i adekvatan slogan koji će privlačiti još više pažnje svakome ko je ugleda na vašem stolu ili u kuhinji.

#6 Kišobrani – korisni predmeti koji uvek zatrebaju u kući

Još jedan predmet koji je idealan za promotivni materijal jeste kišobran koji gotovo uvek zatreba u svakom domu. Mnogi ljudi su skloni gubljenju stvari, a nekako je kišobran uvek taj predmet koji se lako zagubi u gomili ostalih stvari.

Ako ste se odlučili da brendirate kišobrane i da ih poklonite svim posetiocima na nekom dešavanju, budite sigurni da ćete oduševiti ljude koji će ovakav poklon sigurno rado koristiti.

Budite inovativni u svojim idejama za reklamne materijale 

Podloge koje ćete koristiti za brendiranje jesu važne, ali je najvažnije da budete inovativni i kreativni prilikom osmišljavanja slogana, slike i boje koja će da bude u prvom planu na promotivnom materijalu.

Zato se maksimalno potrudite da napravite fenomenalnu poruku za pamćenje koja će privući pažnju gostima i podstaći ih da postanu vaši novi klijenti.

decor