Novogodišnja jelka

Kako da organizujete novogodišnju proslavu

Zakoračili smo u decembar, Nova godina nam kuca na vratima, a praznična čarolija se oseća u vazduhu. Privodimo kraju sve poslove i sa uzbuđenjem se pripremamo za ulazak u novu godinu, spremni za neke nove izazove.

Svake godine, sve poslovne firme organizuju razne proslave. Bilo da se radi o rođendanu firme, promociji nekog novog proizvoda kompanije ili proslavi radi postignutog uspeha. Novogodišnja proslava firme je često veoma zanimljiva, ali ume da bude i pomalo uštogljena, jer kako pred šefom i direktorom da se opustimo uz koju čašicu više.

Kako bi se posle Nove godine vaša korporativna proslava prepričavala kao najbolje okupljanje zaposlenih, neretko je dobro zatražiti pomoć od agencija koje se bave organizacijom proslava i organizacijom korporativnih proslava.

U daljem tekstu vam navodimo nekoliko najbitnijih stavki o kojima treba da razmišljate kada su novogodišnje proslave u pitanju i uopšte kako da organizujete novogodišnju proslavu bez prevelikog stresa.

Novogodišnja proslava – koraci koji prethode samoj organizaciji

Kako temu imate, jer se radi o proslavi Nove godine, vi ste već na trećini zadatka. Pre nego što se upustite u samu organizaciju korporativne proslave i odabir svega potrebnog, najbitnije je napraviti spisak gostiju i pošaljete pozivnice za proslavu firme.

Broj jedan na listi zadataka koji podrazumevaju organizaciju proslava je spisak gostiju. Oko samog spiska zvanica se konsultujte sa direktorom i kolegama, ali neka vaš spisak služi kao radna verzija od koje se počinje. Kada napravite listu gostiju, znaćete koliki vam je prostor potreban, koliko vam treba hrane i pića, i naravno koju vrstu muzike je najbolje puštati na okupljanju.

Nakon utvrđenog spiska gostiju, na red dolaze pozivnice za proslavu firme koje mogu biti papirne, ali su ekonomičnije i sve više se koriste pozivnice u vidu e-maila sa nekim novogodišnjim dezenom, oko kojeg vam može pomoći dizajner firme. A ukoliko ga nemate, postoji mnogo aplikacija koje sami možete brzo i lako savladati te napraviti savršenu pozivnicu. Sa slanjem pozivnica se čeka dok se ne potvrde sve pojedinosti sa spiska zadataka.

Ono što je ključ svega kada je organizacija proslava u pitanju svakako je veličina budžeta. Elementi proslave najviše zavise od toga kolikim budžetom raspolažete. Naravno da ćete sa većim budžetom uspeti da postignete više, ali i sa osrednjom količinom novca možete napraviti proslavu na kojoj će vam vaši zaposleni biti veoma zahvalni.

Konobar nosi hranu

Kako odabrati idealan prostor za proslave

Kada napravite spisak gostiju i dobijete konačnu količinu budžeta koju možete da iskoristite za novogodišnju proslavu, na listi zadataka nalazi se odabir prostora u kojem će se novogodišnja proslava desiti.

Kada birate prostor za novogodišnju proslavu na kojoj će prisustvovati zaposleni najbolje je da se odlučite za lokaciju koja je svima veoma dobro poznata, kako ne biste došli u situaciju da vam gosti kasne ili da im satima objašnjavate gde se nalazi mesto na koje treba da dođu.

Svi restorani za proslave i sale za proslave uglavnom su velikih dimenzija, pa ukoliko nemate mnogo zvanica možete prostor popuniti dekoracijom, jer je veoma bitno misliti o samoj temi proslave, te imati na umu da prostor mora odisati novogodišnjom magijom.

Danas postoji mnogo mogućnosti za iznajmljivanje prostora za proslave, ali ono na šta ne smete zaboraviti pri izboru restorana je svakako parking. Kako se pretpostavlja da mnogi zaposleni voze, obezbedite im dovoljan broj parking mesta.

Izbor hrane i pića – ketering

Izbor hrane i pića je veoma bitan faktor svake proslave. Naime, od veličine budžeta zavisi mnogo, pa tako i opredelenje za meni proslave. Postoje agencije koje se bave organizacijom keteringa, pa ukoliko nemate vremena ili prosto ne znate odakle početi sa izborom hrane, najbolje je kontaktirati njih i na taj način rešiti jedan od zadataka sa vaše liste.

Sam ketering treba da bude u skladu sa vrstom događaja. Ne zaboravite na ukusne dezerte raznih boja i oblika, jer torte i kolači često mogu da opravdaju sve što možda nije išlo po planu, a i proslave ne mogu proći bez poslastica.

Kada je piće na korporativnoj proslavi u pitanju, najbolja opcija je da bude besplatno, ukoliko vam visina budžeta to dozvoljava. Mnogi restorani i sale za proslave u kojima možete da organizujete vašu novogodišnju svečanost će cenu pića uračunati u cenu zakupa prostora. Ali, ako vam budžet ne dozvoljava ovaj pristup, onda obavezno naglasiti u pozivnici da se piće plaća, a omogućite bar jedno besplatno piće, takozvano “welcome drink” na samom ulazu.

Šampanjac na ledu

Bitne stavke svake korportivne proslave -muzika, fotograf, osoblje

Kao događaj kojim se zatvara jedno poglavlje rada i ulazi u novu godinu sa novim planovima i entuzijazmom za rad, i muzika mora pratiti taj duh. Kada se odlučite za vrstu muzike koju želite, a najpoznatije novogodišnje numere i džinglovi su obavezni na repertoaru, dogovorite se sa osobljem restorana u kojem se održava događaj gde će biti mesto za muzičare.

Ako vam je teško da nađete neki bend ili dj-a, pitajte kolege za savet, ali takvih problema ne bi trebalo da bude jer je Beograd poznat po dobrom noćnom životu i dobroj muzici. Često i sam restoran ima mnogo kontakata, te vam mogu pomoći pri izboru muzike.

Ukoliko se odlučite za neki poseban dress code, to obavezno naglasiti kako na pozivnicama za goste, tako i muzičarima i fotografima, ali i osoblju restorana, kako bi ceo ugođaj bio kompletan. Crvena boja simbolizuje radost, pa bi bilo lepo da na primer naglasite da je potrebno imati neki crveni detalj.

Konobari, barmeni i hostese čine sastavni deo svake proslave bilo kog tipa, te se postarajte da i vaša novogodišnja proslava bude profesionalna i na nivou. Kako je novogodišnja proslava zatvorenog tipa, hostese koje stoje na vratima moraju znati tačan spisak gostiju, ukoliko se desi da je neko zaboravio pozivnicu. Brifing pre početka proslave je obavezno proći sa osobljem, kako bi sve proteklo u najboljem redu.

Novogodišnja dekoracija proslava

Poslednje na spisku, ali ne i najmanje bitno je sama dekoracija prostora. Naime, kako Nova godina treba da simbolizuje neki nov početak, radost i veselje, postarajte se da proslava ostavlja takav utisak. Igrajte se sa svetlima, često svetla veoma doprinose atmosferi, ali nemojte preterivati da ne bi proslava odisala kičom.

Dekoracija proslava je uvek u skladu sa temom, te će vam biti potrebna novogodišnja jelka koja bi trebalo da bude centar proslave. U dogovoru sa kolegama odaberite boju koja će biti vodeća na proslavi i potrudite se da ta boja dominira kada su ukrasi i dekoracija uopšte u pitanju. Manje novogodišne jelke možete staviti na svaki sto kao deo dekoracije.

Za kraj proslave možete spremiti neke paketiće i poklončiće za sve prisutne, ukoliko vam budžet to dozvoljava. Naime, razni vaučeri i kuponi mogu biti spakovani u novogodišnjem papiru i na samom ulazu ili na svakoj stolici mogu čekati goste. Mnogi se odlučuju za danas sve popularnije medenjake koji mogu biti raznih oblika, veličina i boja. Lepo upakovani u celofan i vezani mašnom mogu biti lep detalj i mali znak pažnje svim gostima.

Kada se odlučite za organizaciju novogodišnje proslave i zatreba vam pomoć pri organizaciji, kontaktirajte nas, da zajedno pronađemo najbolje rešenje i učinimo novogodišnju proslavu bajkom o kojoj će se dugo pričati.

decor