zdravica na proslavi

Idealni povodi za organizaciju korporativne proslave

Korporativne proslave su svečani sastanci koje organizuje firma, kako bi poboljšala međuljudske odnose u kompaniji, pospešila produktivnost kolektiva i kako bi se što brže i sa većim uspehom došlo do željenih rezultata.

Ako ćemo iskreno, razlozi za organizovanje proslave u firmi nisu vam ni potrebni ukoliko želite da se zabavite sa kolegama i približite im se. Međutim, postoje neke veoma bitne stvari koje bi trebalo da budu obeležene, kao i određeni periodi u godini koje možete iskoristiti kako bi okupili poslovne partnere i kolege.

Proslava godišnjice firme treba da postane tradicija

Zadovoljni ste kako poslujete i rezultatima koje postižete sa svojim timom? Onda bi bilo idealno da svake godine kako dolikuje obeležite uspešno savladanu godinu. Nagradite svoje zaposlene koji su trudom i radom ostvarili uspeh vaše firme.

Organizovanje zabave povodom godišnjice firme je odličan način da feštom zaokružite ciklus i saradnju sa klijentima i poslovnim partnerima. 

Istina je da su ceremonije koja pretenduju da obeleže jubilej ili dan firme u današnje vreme izgubile na značaju, ali bi trebalo osvežiti njihov duh i napraviti od njih dan kome se svi raduju i za koji vredno rade. 

Štaviše, svečano okupljanje zaposlenih i poslovnih partnera doprineće, osim boljem poslovanju – i vašem “boljem glasu”, odnosno boljem pozicioniranju na tržištu i u svetu biznisa. 

Ne zaboravite da za kraj večeri darujete svoje posetioce nečim što će ih podsećati na zabavno veče provedeno u znaku vaše firme, kao i na adekvatnog govornika – čime se i sam CEO može pozabaviti i održati jedan inspirativan govor svojim zaposlenima.

Zaslužena nagrada je najbolji povod za proslavu u firmi

Nagrada za rad i trud ume da bude veoma teška za dostizanje, naročito ako ste pred sobom postavili visoke ciljeve, ili nemate veliki staž na tržištu. Najbolji način da pokažete zahvalnost svojim saradnicima i pokažete da ste spremni za dalje pobede je organizovanjem velike korporativne  proslave kojom ćete nagraditi svoje zaposlene, a ujedno im omogućiti i mali predah od posla.

Pružite svojim klijentim i zaposlenima ono što su zaslužili nakon uspešno sprovedenog zadatka i uz širok spektar pića i gastronomskih specijaliteta, predstavite svoj brend u najboljem svetlu – koje će inspirisati i želju za daljom saradnjom.

Neka sve oko vas bude u duhu uspešnosti i simbolima postignuća koje ste zabeležili. Najbolji uslovi za organizovanje korporativne proslave su baš priznanja za naporan rad, za timsko i individualno zalaganje.

Aukcije – zabavna odgovornost prema društvu

Organizovanje aukcije, javne i privatne, uređeno je uredbom o javnoj prodaji robe, pa se pre samog planiranja takve zabave podrobno raspitajte na nekom Vladinom portalu

Aukcijska prodaja robe na veliko i malo najboljem ponuđaču sprovodi se javnim nadmetanjem putem prikupljanja prijava, na određenom mestu i u određeno vreme, na osnovu oglasa koji je javan.

Idealni povodi za organozaciju korporativne proslave su baš javne aukcije, gde na nekom svečanom koktelu imate odličnu priliku da ukombinujete zabavu vaših zaposlenih i način da se postigne nešto korisno i za ostatak društva, što će podići kredibilitet vaše kompanije. 

Najčešći izbor firmi je da na javnu licitaciju stave ekonomične usluge ili predmete iz svog preduzeća ili usluge istaknutih pojedinaca, i onaj ko ponudi najviše – osvaja nagradu. Novac potom prosledite onima kojima je to najpotrebnije.

sto na korporativnoj proslavi

Seminar ili poslovni festival – razmena znanja i zabava

Ukoliko odlučite da svoje zaposlene i poslovne partnere častite proširivanjem znanja iz neke aktuelne oblasti, idealno je to učiniti putem seminara. Njih možete organizovati i u prostorijama sopstvene firme ili iznajmiti komforniji prostor shodno potrebama.

Zanimljive reportaže o tekućim dostignućima, znanjima, pa čak i prikaz uspešnosti i napretka firme može biti organizovan u formi seminara ili poslovnog festivala. 

Na takvom, donekle neformalnom druženju, zaposleni će lakše iznositi svoja zapažanja, mišljenja i ideje – a nikad se ne zna, možda se među njima krije i neki od sledećih poslovnih uspeha.

Proslava Nove godine – najveseliji povod za proslavu u firmi

Činjenica je da zaposleni nekada provedu više vremena sa kolegama, nego sa prijateljima ili pak prodicom, u nekim slučajevima. 

Delom zbog toga se kompanije danas odlučuju da ranije naprave novogodišnji doček za svoje zaposlene. Kompanije su jedine u mogućnosti da Novu godinu organizuju ranije, već početkom ili sredinom decembra.

Pored cene koja je bitna, ali ne i presudna, kvaliteta hrane i usluge, bitna je i reputacija lokala – koja će uticati i na reputaciju vaše firme. Besplatan parking za veći broj vozila, rasveta, ozvučenje i ventilacija su još neki od bitnih faktora koji mogu popraviti ili uništiti veče.

Zašto treba organizovati proslavu u firmi?

Iskustvo nam govori da se u prijatnom i nesvakidašnjem ambijentu, čak i u prirodi, sa većim zadovoljstvom i uspehom pristupa poslu i planovima. Pokažite svojim poslovnim saradnicima profesionalnost i ozbiljan pristup u ambijentu koji će ih ostaviti bez daha. 

Osim toga, korporativne proslave doprinose poboljšanju više sfera vašeg poslovnog bivstvovanja na tržištu, a samo neke od njih su i:

 

  • Zbližavanje i stvaranje trajnih prijateljstava
  • Zabava i davanje oduška umornim glavama i telu
  • Neposredno istraživanje i učvršćivanje mesta na tržištu
  • “Brainstorming”
  • Mogućnost ostvarivanja novih partnerstavax

Ne zaboravite na “after party”

Sigurni smo da ćete, koji god razlog za organizovanje proslave u firmi odabrali, ostaviti utisak poslovnosti, originalnosti i inventivnosti na vaše partnere i saradnike. Ali treba  imati na umu i neke od, ponekad neminovnih, završetaka večeri.

Uz veselu dekoraciju prostora, animatore, fotografe i muziku, adrenalin u čoveku počne da raste, kada zabava počinje da pokazuje potencijal da se nastavi, a najčešće se i preseli na drugo mesto.

Nemojte da vas takav razvoj događaja zatekne nespremne, pa pokažite inicijativu i slobodno rezervišite nekoliko separea u nekom od klubova i preselite žurku tamo. Gledajte samo da to bude vikend ili da bar najavite ponedeljak kao neradni dan.

Da li vam je i dalje potreban odgovor na pitanje zašto organizovati korporativnu proslavu? Iskoristite svaku mogućnost da se opustite i unpredite kolektivno iskustvo neformalnim druženjem sa kolegama (prijateljima), jer osećaj zajedništva donosi i dobre rezultate. Bićete iznenađeni produktivnošću i dobrom energijom među svojim zaposlenima.

decor