Čovek prezentuje okrenut sa velikom ekranu ispred velikog broja publike

Kako izreklamirati događaj koji organizujete?

Sama oganizacija događaja nije nimalo lak zadatak, posebno ukoliko to činite prvi put.

Bez obzira da li je u pitanju događaj za mali ili veliki broj ljudi, važno je krenuti sa organizacijom na vreme kako bi na kraju sve ispalo onako kako ste planirali. 

S obzirom da organizacija događaja predstavlja veliki izazov za same organizatore, pre svega je potrebno izraditi osmišljen plan sa svim mogućim alternativama jer nikad se ne zna šta može krenuti po zlu.  Zato je važno predvideti te situacije i time svesti rizike na minimum.

Kada organizujete događaj, glavni cilj je da što više ljudi poseti vaš događaj, čuje i vidi šta imate da kažete, pokažete. Postoje brojni načini da što više ljudi sazna za vaš događaj, a neke od njih ćemo upravo otkriti u nastavku teksta.

#1 Promocija u tržnom centru – štand kao mesto susreta velikog broja ljudi

Kao što smo maločas napomenuli, danas postoji bebzbroj načina na koji možete reklamirati događaj koji organizujete, a jedan od načina je upravo promocija u tržnom centru. 

Poznati shopping centri idealno su mesto da predstavite i ispromovišete vaš događaj budući da tržne centre svakodnevno posećuje veliki broj ljudi, kako mladih, tako i starijih. 

Kako bi izreklamirali događaj koji organizujete, za to će vam biti neophodan promo materijal. Sigurno ste bar jednom u tržnom centru naleteli na štandove čiji je cilj da se ispromoviše novi brend kako bi što više ljudi saznalo za njega. 

Isto to možete i vi uraditi, samo je potrebno pre toga organizovati nekoliko stvari. Za promovisanje vašeg događaja, trebaće vam promoterke koje će na najbolji mogući način predstaviti ideju i cilj vašeg događaja. 

Pre svega, neophodno je da izaberete tržni centar u kojem želite da postavite svoj štand i da naravno kontaktirate menadžera koji će potvrditi vašu ideju, odnosno dozvoliti promovisanje vašeg događaja. Kada ste dobili sve dozvole, važno je da osmislite kako će vaš štand izgledati. Na prvom mestu on mora biti upečatljiv, drugačiji od ostalih kako bi ih ljudi primetili i time povećali mogućnost da upravo vaš štand posete. 

Najpre odaberite neke jarke boje koje će svakome zapasti za oko, a uz to dodajte i neku primamljivu poruku, koja će dovesti kupce do vašeg štanda, ili ih zaustaviti ispred njega. Uz to, obavezno pripremite flajere koje će vaše promoterke deliti tokom čitavog dana.

Ukoliko želite da organizujemo događaj za vas, Evento tim profesionalnih organizatora će se pobrinuti za svaki segment proslave umesto vas i sve vaše ideje sprovesti u delo! 

Smart telefon sa uključenom pozadinom na kojoj se vide aplikacije

#2 Tradicionalni mediji – televizija i bilbordi kao efikasan način reklamiranja

Reklame su prisutne svuda oko nas, svakodnevno i u različitim oblicima koje na direktan ili indirektan način šalju određenu poruku potencijalnim korisnicima. U tu svrhu koriste se novine, televizija, bilbordi, časopisi i drugo. 

Iako je ova vrsta reklamiranja jedan od najefikasnijih načina za širenje informacija, ipak činjenica je da ono zahteva veća ulaganja. Umesto starih bilborda koji su uključivali štampani materijal, sada postoje noviji, led bilbordi koji umesto štampanog materijala emituju video sadržaj. 

Upravo ovakvi bilbordi značajni su ukoliko organizujete neki događaj jer pružaju mogućnost da se na njima emituje video, slika kao i tekst kako bi što više bili uočljiviji.

Primamljiva reklama na atraktivnoj lokaciji, posebno u centru grada, zasigurno će privući pažnju velikog broja ljudi, stoga ne zaboravite na ovaj vid reklaimranja ukoliko želite da budete upamćeni.

#3 Internet i društvene mreže – oglašavanjem do brzih rezultata

Internet i uopšte društvene mreže doneli su nam brojne benefite – društvene mreže danas ne služe samo za emitovanje sadržaja već su jedan i od efikasninih načina da doprete do željene publike. 

Ukoliko se odlučite za promociju putem društvenih mreža, najpre je potrebno da napravite nalog na platormi na kojoj želite da ispromovišete vaš događaj. Kada ste napravili nalog, sledeći korak jeste kreiranje kvalitetnog sadržaja – važno je da kroz slike i video sadržaj stavite do znanja publici koja je tema vašeg događaja, šta je cilj, kome je od namenjen i slično. Međutim, sam nalog na društevnim mrežama i dalje nije dovoljno kako biste dopreli do što većeg broja ljudi koji će posetiti vaš događaj, što je ujedno i glavni cilj. 

Jedan od načina da to uradite jeste putem plaćenog oglašavanja. Facebook i Instagram su danas dve najefiksnije platforme za promovisanje i dolaženja do željene publike. 

Instagram nudi mogućnost da reklamirate bilo koji sadržaj sa vašeg profila, bio to sadržaj direktno sa vašeg feed-a  ili instagram story-ja. Druga sjajna stvar kod Instagrama je ta što možete da targetirane publiku kojoj će se vaš sadržaj pojavljivati. Publiku možete birati na osnovu lokacije odnosno na nivou grada ali i čitave države, međutim, nećete ništa uraditi ako targetirate apsolutno sve ljude, jer time nećete ništa postići. 

Možda i najveća prednost kod reklamiranja putem Instagrama je ta što vam ova platforma omogućava da sami odredite koliko će vremenski reklama trajati kao i količinu novca. Iako sami možete odrediti količinu novca za reklamu, postoji ipak minimum od 1$ dnevno.

Organizacija događaja ne mora da bude toliko kompikovna, samo ako imate dobro razrađen plan ali i resurse kako bi vaš događaj bio uspešan. Nadamo se da vam je ovaj tekst bio od pomoći i želimo vam sreću ukoliko i vi jednog dana budete organizovali vaš događaj!

decor